داستان عشق من...

 

زندگی ام از جایی آغاز شد که چشم های خسته و تنهایم با نگاه او روشن شد...

زندگی دگرگون شد....

آسمان تیره نورانی گردید...

گل های خشک و بی جان قد راست کرده و زیباتر از هر وقتی به من لبخند میزدند..

قلب بی صدا و بی تحرکم به صدا در آمد...

خون در رگ هایم همانند عشق و امید،جاری شد...

دست های سرد و بی روحم همانند خورشید،گرم شد...

چشم های بی فروغم همانند مهتاب،درخشان گردید....

خلاصه همه چیز و همه چیز برایم عوض شد و رنگ تازه ای به خود گرفت...

وقتی کنار او بودم حس میکردم خوشبخترین انسان بر روی این کره ی خاکی هستم...

وقتی دست های گرمش در دستانم بود حس میکردم دنیا در دستانم هست...

وقتی به چشم های روشن و براق اش نگاه میکردم حس میکردم جادویم میکند...

وقتی در آغوش او همچون کودکان خود را رها میساختم احساس میکردم در آغوش فرشته ها هستم...

وقتی صدای آرام و زیبایش در گوشم می پیچید گویی برایم لالایی میخواند...

هنگامی که از فرط شادی و خوشحالی لبخند بر لبانش می آمد انگار خداوند بر من لبخند میزند....

وقتی از ناراحتی و غم اشک های سوزان بر گونه های سفیدش جاری میشد انگار دنیا برایم به پایان رسیده و جز مرگ آرزوی دیگری نداشتم...

امروز....

وقتی با دستان بی جان خود تمام زندگی ام را به خاک سپردم....

وقتی برای آخرین بار چهره ی زیبا و معصوم او را دیدم....

وقتی از غم دوری او قلب پر تحرکم بار دیگر بی صدا و ساکت ماند...

وقتی اشک های خسته ام دیگر نایی برای ریختن نداشت...

وقتی خون قرمز و گرم در رگ هایم خشک شد و از بین رفت...

دیگر زندگی برایم بی معنی است...

انگار دیروز بود که با تنها یک جمله به او دل سپردم....

و حالا با همان جمله با عشق همیشگی خود خداحافظی کرده و اورا به خاک تیره میسپارم....

 

                                " دوستت دارم"

 



نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت16:15---27 مهر 1390
سلام نازی جون خوبی؟گلم؟؟؟
ممنونم که اومدی وبم جوابمو دادی!!!ببخشید نمیدونستم افتاده تو آب!!!متاسفم!!!!!!مرسی که فیلتر شکن میفرسی تو بهترینی!!!!!!!راضی به زحمت نبودم!!!جبران میکنم گلم...هر چی خواستی بگو تو وبلاگم بذارم هرچی....نه نازنینم ...من همین یه وبلاگو دارم....قبلا داشتم ولی درباره کامی هومی نبوده!!خییییییییییییییییییییییی یییییییییییلی دوست دارم اسم تو هم قشنگه.....جیگرم!!!

:: *


negin
ساعت22:18---16 مهر 1390
ali booooood aziiiizam asheghetam kheyyyyyyyli!!!!!yadam bashe farda too madrese machet konam!!!


پاسخ:فدات بشم من نگین جووووووووووووووووووووووونی!!!!!!!!!!سرما میخوری اگه بوس کنی منووووووووووووووو


النا
ساعت8:02---7 مهر 1390
سلام عزیزم
خوبی عسلم؟نازنین من!خیلی حرفات قشنگه اصلا وفتی میام تو عاشقانه ها دوست دارم همه همه شو بخونم.....خیلی زیباست خسته نباشی...
راستی اون روز میگفتی تو یاهو منو اد کردی،من یاهو مسنجر نداشتم،یعنی میخواستیم کامپیوترو عوض کنیما!!!
حالا ایمیلتو بیا تو وبلاگم بده تا منم اد کنمت!!
عاااااااااااااااشششششقتم!
بووووووووووووووووووووووووووو� �!
:-) :-* ببینم تو چیزی میخواستی؟از کامی هومی؟
پشت صحنه رو تونستی دانلود کنی؟مشکلی نیست؟
آخه میدونی پشت صحنه خیلی حجمش بالا بود چونhdبود.اونم که فکر کنم خودت بودی که گفتی بودی تویه صفحه باز میشه ویدءو ها،باید راست کلیک کنی،دانلود یا saveواینا رو بزنی.من خودم این کارو کردم همشو دانلود کردم!
راستی اگه یه فیلتر شکن خوب داری،میتونی بهم بدی؟ببین اگه شخصی نیست و داریا؛وگرنه من همین طوری گفتم اجبار نمیکنم!!!!
ماهم که امروز تعطیییییییییییییل!!
بازم ممنونم دختر گل،،،مرسی نفس!
پاسخ:فدای تو بشم من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!لطف داری عزیز دلم!!!! آره آبجی النا هرکاری کردم دانلود نشد ولی بعد از 100بار امتحان کردن بالاخره موفق شدم!!!!!!!!!!!!!!میام بهت میدم ایمیلم رو،فیلترشکن هم واست میفرستم!!!!!!!فدات شم عزیزم!!!!!!!!!!!!!خیلی حالا داد تعطیلیییییییییییییییییی راستی روزت هم مبارک باشه خانومی


tanha
ساعت1:04---7 مهر 1390
وبلاگ خیلی قشنگی داری عزیزم پاسخ:به به به!!سلام تنها!!!!چطوری؟؟؟؟؟مرسی که به وبم سر زدی!!!!!!دمت گرم!!

mohammad hossein
ساعت20:52---22 شهريور 1390
kheili ghashang bod mamnon
پاسخ:قابل نداشت


M & P
ساعت22:26---16 شهريور 1390
سلام نازنین خانوم.مرسی که به وبم سر زدین.

مطلب واقعا بی نظیری بود،آفرین.پاسخ:فراموش کردن تو مرام ما نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرسی که منو لینک کردید!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا از نظراتتون ممنونم..... همین نظات که باعث میشه من بیشتر مشتاق باشم تا مطالب جدید بذارم!!! حتما تو نظر سنجی وبتون شرکت میکنم!!! خوشحال شدم....


محمد
ساعت2:45---16 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به منم سر بزن نظر هم یادت نره

www.parsa74.loxblog.com

روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم

راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم

منتظر حضور گرمت تو وبم هستم



پادشاه قلبها
ساعت17:29---12 شهريور 1390
تنهاترین تنها کسم در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت
پاسخ:ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان


پادشاه قلبها
ساعت17:23---12 شهريور 1390
سلام نازنین .ممنون که به وبلاگم سر میزنی و نظر میدی. این داستان واقعیست ؟/؟ اولین متنی بود که اشکم رو در آورد
پاسخ:آره عزیزم،واقعیه!!!!!!چیزی جز حقیقت نیست....حقیقتی که واقعا عذاب آوره


سامان
ساعت15:38---8 شهريور 1390
_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***_____________________***

_***_____________________***

__***____________________***

___***_________________***

____*** ______________***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 7 / 6برچسب:, | 1:35 | نویسنده : nazanin |